Agencja ePR

ePR to teraz bardzo ważna dziedzina. Inni to nazywają Internert PR, albo Internet Public Relations. Nie sprzeczajmy się o nazewnictwo, bo wiadomo o co chodzi, bo chodzi o PR w Internecie. Można zaistnieć w mediach tradycyjnych, ale zaistnienie w Internecie jest nowym, a raczej innym wyzwaniem. Tradycyjne działania Public Relations oczywiście nie są negowane, ale wymagają innego podejścia, podejścia internetowego.

Proponujemy pełny zakres obsługi Public Relations w Internecie na co składają się: budowanie wizerunku, profesjonalny mailing, kontakt z portalami, pisanie blogów firmowych, promocja marki, czy produktu w mediach internetowych.

Strategia komunikacji

Stategia komunikacji zaczyna się na analizie sposobów interakcji z klientem. W ramach naszych usług oferujemy między innymi: przygotowanie kampanii informacyjnej w Internecie oraz mediach tradycyjnych, opracowujemy i wykonujemy biuro prasowe na stronie www klienta, szkolimy z korzystania z nowoczesnych narzędzi komunikacji z klientem.

Monitoring mediów internetowych

Nasza agencja zatrudnia specjalistów, którzy na bieżąco monitorują działania w Internecie. Innymi słowy wiemy, co inni mówią, a raczej piszą na temat waszej marki, produktów, czy firmy. Jest to praca analityczna, ale bardzo pomocna w ocenie sytuacji.

Tworzenie treści do mediów internetowych

Oferujemy profesjonalne newslettery, treści na strony www, opiekę nad internetowymi biurami prasowymi klienta - prowadzenie i obsługa biur prasowych, opracowania materiałów promocyjnych i specjalistycznych, redakcję newsów, artykułów, blogów firmowych, czy blogów wspierających wizerunek marki. Tworzeniem treści do Internetu zajmują się SEO Copywriterzy, gdyż wyszukiwarki np. Google muszą te teksty znajdować po frazach, które chce klient. SEO Copywriting

Dystrybucja treści w mediach internetowych

Prowadzimy też dystrybucję treści, czy wiadomości PR w różnych mediach internetowych, aby zwiększyć widzialność marki, czy produktu. Dystrybucję prowadzimy przez tradycyjny mailing, newslettery oraz poprzez portale branżowe wysoko notowane w Google.

Więcej informacji można uzyskać podczas rozmowy, czy spotkania.