Agencja Interaktywna
Darmowe interaktywne
e-marketing, marketing internetowy
e-marketing, czyli inaczej marketing internetowy jest pojęciem bardzo szerokim. Marketing internetowy rozpoczyna się już w fazie tworzenia strony internetowej. Dobra strona www czyni cuda. Dalej dochodzi wiele elementów, które mają za zadanie promować tę stronę www w Internecie, a więc sprawić, aby stronę www obejrzało jak najwięcej internautów i to w skrócie marketing internetowy.
SEM - Search Engine Marketing. Jak sama nazwa wskazuje, jest marketing skierowany na wyszukiwarki typu Google, Yahoo, itd. Chodzi o to, aby mieć jak najwyższą pozycję na wyszukiwaną frazę. Można być wyszukanym w rezultatach organicznie, a można być wyszukanym w linkach sponsorowanych. Na ogół łączy się obydwie metody. dokładniejsze omówienie SEM
SEO - Search Engine Optimization jest składnikiem SEM. Strona www musi zostać zoptymalizowana, aby roboty miały czego szukać. dokładniejsze omówienie SEO
Tworzenie reklam na potrzeby Internetu, które mogą być użyte w linkach sponsorowanych, reklamach wizualnych, a także w innych kreacjach internetowych. Tworzymy równiez hasła reklamowe. więcej copywriting
Promocja stron poprzez linki sponsorowane np. w Google. W tym celu układamy hasła reklamowe, tworzymy reklamy wizualne i tekstowe, aby klient został poznany szeroko w Internecie. I oczywiście zarządzamy tymi reklamami, co polega na ustaleniu ceny klinięcia, czas trwania, miejsca pokazywania sie tych reklam, itd.
Marketing wirusowy - viral marketing. Raczej nie proponujemy tej usługi, gdyż jest trochę nieetyczna, chyba że klient się uprze, ale wtedy działamy wg zasad etycznych. Marketing wirusowy na ogół kończy się zwykłym spamem mailowym, czyli tym wszystkim czego nie lubimy i jest najlepszym sposobem, aby klienci znielubili waszą firmę, czy wasz produkt. Jest wiele firm na świecie, gdzie marketing wirusowy odbił się negatywnie na ich produktach. Ale można to zrobić inteligentniej.
Organizacja konkursów internetowych, co jest dobrą promocją marki, albo produktu.
Media planning oraz media stategy jest dostosowane do potrzeb Internetu. Trzeba zdawać sobie sprawę, że Internet jest innym medium niż prasa, radio i telewizja i rządzi się swoimi prawami.
Prowadzimy również badania internetowe dotyczące popularności różnych produktów, gustów klientów, itd. w celu zastosowania najlepsze strategi reklamy w Internecie.
Obecnie na popularności zyskuje Social Media Marketing. Prowadzimy równiez tego typu działania zgodnie z zasadamy etyki i prawa.