Agencja Interaktywna
Darmowe interaktywne
Szkolenie: Marketing Internetowy
Celem szkolenia Marketing Internetowy jest praktyczne zapoznanie z tematyką, która mimo zbieżności nazwy bardzo różni się od marketingu tradycyjnego, o czym mało managerów wie. Manager, aby skutecznie działać w Internecie musi go najpierw poznać.
Dla kogo
Managerowie wszelkiego szczebla, informatycy, właściciele firm
prowadzenie: Michał Filip Sobański
Program szkolenia
1. Internet – nowe medium komunikacyjne, ale inne niż prasa, telewizja, radio, a więc i inne techniki działania. Wprowadzenie.
- własna strona WWW, serwer, e-maile
- jak wybrać właściwą domenę dla firmy?
- jak rozpoznać dobrą i złą stronę internetową?
- jaki wybrać serwer na stronę internetową
- technologie w skrócie oraz who is who w świecie Internetu, czyli komu ufać,
znaczenie w3.org - World Wide Web Consortium
2. E-Marketing - czyli jak skutecznie dotrzeć do odbiorców za pomocą Internetu - Wprowadzenie do tematu
- znaczenie pozycji strony w wyszukiwarce Google
- pozycjonowanie - omówienie
- seo, sem, e-marketing – wyjaśnienie pojęć, głębsze omówienie
- pomocne narzędzia: Google Analytics, Google Webmaster Tools, Google ToolBar, co to jest PageRank w Google?
3. E-marketing - szczegółówe omówienie
- kampanie reklamowe w sieci, jak nie stracić fortuny na reklamę w sieci i być skutecznym
- banery reklamowe – technologia oraz standardowe wymiary, omówienie różnych typów kampanii w różnych firmach: Google AdWords (reklamy, produkty tzw. refferals), Boksy Reklamowe – Onet.pl... jak sprawdzić, która kampania reklamowa dała nam korzyści...
- pojęcia: ppc, ctr, eCPM, cpm, itd.
- programy partnerskie - affiliate programs i ich rola w promocji firmy, towarów, produktów oraz serwisów, tzw. affiliate marketing
- email marketing – zalety i wady (zagrożenia)
- marketing wirusowy, czyli viral marketing – wady i zalety oraz zagrożenia i sankcje za złe zachowanie
- etyka w Internecie, niedozwolone i nieetyczne kampanie reklamowe, co wolno, a czego nie wolno oraz sankcje za złe zachowanie w sieci
Metody szkolenia
Wykład, dyskusje, analizy, konkretne przypadki zaproponowane przez uczestników (np. omówienie strategii dla ich własnej firmy), trening praktyczny.